15 de juliol de 2014
El torn de precs i preguntes va servir per obrir un debat que va comptar fins i tot amb la participació de les treballadores de la llar d’infants la Draga. El ple va aprovar diverses modificacions del pressupost, una de les quals per aconseguir la inversió d’un milió i mig d’euros de Can Travé. Per unanimitat es va decidir que Paulina Schumann passi a ser filla adoptiva de Cubelles i també es va aprovar l’adhesió de Cubelles a la xarxa de municipis cap a la sostenibilitat.
La polèmica pel futur de les Llars d’infants arriba al ple municipal. El torn de precs i preguntes va servir per obrir un debat que va comptar fins i tot amb la participació de les treballadores de la llar d’infants la Draga. Els grups de l’oposició, tant el PP com Unitat Cubellenca, van exigir explicacions a la regidora d’ensenyament Maria Lluïsa Romero sobre les dades de matriculacions als dos centres educatius. Romero va declarar que el futur passa ara per la reducció d’aules i això l’empresa ho traduirà en acomiadaments.
Des de la Llar d’infants La Draga van retreure a la regidora que l’any passat es va fer una reducció del sou de les treballadores i que aquest any hi hauria acomiadaments. Per la seva banda, Juani Navarrete del PP va reclamar que no es facin acomiadaments i es busquin alternatives per mantenir els llocs de treball.
Unitat Cubellenca i el PP també van mostrar el seu desacord amb el comunicat que va publicar el govern en motiu de la imputació de cinc treballadors del consistori. La regidora d’Unitat Cubellenca Rosa Fonoll va reclamar que en aquests casos es tingui en compte l’oposició.
D’altra banda, el ple va aprovar diverses modificacions del pressupost, una de les quals per aconseguir la inversió d’un milió i mig d’euros de Can Travé.
Per unanimitat es va decidir que Paulina Schumann passi a ser filla adoptiva de Cubelles i també es va aprovar l’adhesió de Cubelles a la xarxa de municipis cap a la sostenibilitat.