L’Associació de Dones La Fita organitza la 4a trobada Aurora Garcia

1 d'octubre de 2014


El pati de ponent del Castell acollirà dissabte a la tarda una mostra amb espectacles musicals i d’altres disciplines en reconeixement a Aurora Garcia Bertomeu que va ser una de les fundadores de l’entitat.

L’Associació de Dones La Fita organitza la 4a Trobada Aurora Garcia. El pati de ponent del Castell acollirà dissabte a la tarda una mostra amb espectacles musicals i d’altres disciplines per recordar qui va ser una de les membres fundadores de l'entitat. La presidenta de La Fita, Maria Trives, ha explicat que algunes de les persones que actuaran ja han participat en d’altres trobades. És el cas de la participació de Carol i Anna que surten per primera vegada i que acompanyaran al cantautor, Joan Gavina. Mentre el cubellenc Isidre Rosell, farà un espectacle de màgia. Durant l'acte es farà una lectura de poemes seleccionats per Abelardo Gil Leyba. I també hi haurà l'actuació de les noies Du Du Ah. En acabar, se servirà un refrigeri preparat per Les Teresines i gent propera a l'Associació La Fita.

Cada any són més les persones que participen i col·laboren en aquesta trobada, que comptarà amb diferents actuacions, amb convidats i convidades sorpresa, i serà un bon moment per gaudir de la música, lectures, etc. en molt bona companyia. A l'entrada es recolliran aliments per l'esmorzar de la canalla i que seran donats a Caritas Cubelles. La 4a Trobada Aurora Garcia serà dissabte a partir de les cinc de la tarda i fins les 9 del vespre, al pati de ponent del Castell.

Escolta entrevista a Maria Trives, presidenta de La Fita


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles