17 de novembre de 2020
Fins aquest dilluns, més de 800 persones ja havien triat les seves tres opcions preferides de les 26 propostes d’inversió presentades per particulars en la primera setmana de votacions obertes
Continuen les votacions dels pressupostos participatius. En la primera setmana, més de 800 persones ja han entrat el seu vot per a tres de les 26 propostes d’inversió presentades per particulars. Les opcions més votades seran les inversions per als anys 2020 i 2021. En total qualsevol empadronat a Cubelles de més de 16 anys pot escollir entre 26 propostes diferents. El termini es tancarà el 24 de novembre i els resultats es faran públics el 26 de novembre en una sessió de retorn virtual que es podrà seguir a Ràdio Cubelles a partir de les set de la tarda.
D’altra banda, l’Ajuntament ha començat la construcció del parc de cal·listènia, una de les propostes més votades l’any 2018 en els pressupostos participatius del 2019.
Comencen les obres del parc de cal·listènia, projecte guanyador dels pressupostos participatius 2019. Té un pressupost 23.363,88€ i es preveu que la construcció finalitzi el 30 de novembre.
— Ajuntament de Cubelles (@ajcubelles) November 13, 2020
Encara pots votar les iniciatives de les edicions 2020 i 2021: https://t.co/HdhcWAjvXJ pic.twitter.com/mYEUDC6H5v
Aquesta instal·lació per fer exercicis de força a l’aire lliure s’ubicarà al costat de l’skateparc i aleshores tenia un pressupost de 18.000 euros. El parc de cal·listènia va ser la segona opció més votada d’aquells pressupostos participatius, per darrere del Parc de Parkour, valorat en 85.000 euros i que continua pendent d’executar-se. De l’anterior edició del pressupostos participatius, l’Ajuntament també té pendent d’executar la instal·lació d’un bicibox a la plaça d’Antoni Pineda, un sistema per aparcar les bicicletes de manera segura valorat en 10.000 euros.