17 de juliol de 2017
L'OMIC recorda que els veïns que tinguin problemes amb la recepció de canals de la TDT, cal que truquin al telèfon gratuït 900 833 999 que podria solucionar la incidència de manera també gratuïta. Des de l'Ajuntament alerten que qui contracti una empresa tècnica pel seu compte després no podrà reclamar al 'Llega 800' perquè se'n faci càrrec.
L'OMIC ha detectat que diversos veïns volen reclamar al 'Llega 800' l'import que han pagat perquè un tècnic els posés el filtre del 4G. Des de l'oficina alerten que l'empresa 'Llega 800' no abonarà cap factura de cap particular. Que en cas que una comunitat o una casa unifamiliar detecti que els canals de la TDT no es veuen bé, el primer pas ha de ser sempre posar-se en contacte amb el 'Llega 800' al número gratuït 900 833 999. A partir d'aleshores l'empresa comprovarà si la incidència ha estat causada per la xarxa 4G i, en aquest cas, els farà arribar un tècnic que ho solucioni. Anna Flores, de l'OMIC, explica que qui tiri pel dret i contracti un tècnic pel seu compte, després no podrà reclamar aquest import al 'Llega 800'.