16 de novembre de 2021
La plaça de la Vila acollirà, a partir de les 12 del migdia, l'espectacle de dansa i teatre físic dins el marc dels actes commemoratius del 25N
Sota el lema El silenci et fa còmplice, l'Ajuntament de Cubelles està preparant la programació commemorativa del 25N (Dia Internacional contra la violència de gènere). La programació s'encetarà aquest dissabte, 20 de novembre amb una permormance que porta per títol La femme dans le toilette.
Es tracta d'un espectacle de dansa i teatre físic, de denúncia a la violència de gènere i a favor de la igualtat, que té per finalitat afavorir el respecte cap a la dona. L'escenificació planteja els conflictes que sorgeixen entre les parelles interpretat per dos interpres a través d'una performance teatralitzada que succeeix espontània, tal com si fos una recreació en directe de la manca de comunicació que hi ha actualment entre les parelles i entre els humans en general.
L'acte, subvencionat per la Diputació de Barcelona, tindrà lloc a la plaça de la Vila, es farà a partir de les 12 del migdia.