Ràdio Cubelles emetrà en directe el sermó del Carnestoltes

7 de febrer de 2018


Aquest any l’arribada del rei dels poca-soltes s’avança a divendres a les 12 del migdia

Ràdio Cubelles emetrà en directe el sermó del Carnestoltes. Aquest any l’arribada del rei dels poca-soltes s’avança a divendres a les 12 del migdia. L’emissora local recollirà de primera mà tot el que passi a la plaça del Mercat. Aquest any els organitzadors del sermó del rei Carnestoltes seran la Societat Recreativa l’Aliança. Juntament amb el Consistori van pactar provar un canvi en el format del sermó dels últims anys perquè cada vegada el seguia menys gent després de la rua a la plaça del Mercat. Així mateix ho ha explicat a Ràdio Cubelles el president de l’Aliança, Robert Monzonis.

 

D’aquesta manera el sermó està previst per aquest divendres a les dotze del migdia enmig del mercat ambulant setmanal. Ràdio Cubelles donarà cobertura en directe al sermó i d’aquesta manera tothom qui no pugui desplaçar-se fins el mercat podrà sentir en directe el repàs satíric a l’actualitat cubellenca i catalana que acostuma a dirigir cada any sa majestat Carnestoltes a la gent del poble.

 

El sermó es podrà seguir en directe divendres a partir de les 12 del migdia en els canals habituals de l’emissora: al 107.5 de l’FM, als canals de ràdio de la TDT, a radiocubelles.cat i a l’aplicació per mòbils i tauletes tant per Android com per IOS.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles