10 de març de 2017
La segona edició d’aquesta campanya gastronòmica ha rebut una bona valoració per part de l’Ajuntament.
Entrevista a Raül Mudarra, regidor de turisme, comerç i fires
Abans de començar, el Mes del Xató del Penedès Marítim ja destacava per l’increment dels restaurants participants. Al final això també s’ha traduït en un impacte més gran en el consum i en la repercussió de la campanya que va finalitzar el passat 28 de febrer. Els restaurants participants han servit aproximadament 2.000 menús en conjunt, el doble que l'any passat. Amb aquestes xifres, des de l’Ajuntament de Cubelles i de Cunit ja treballen per donar continuïtat a una iniciativa, el Mes del Xató del Penedès Marítim, que compta amb una acceptació tant dels restauradors com dels visitants.
D’altra banda, aquest dijous Ràdio Cubelles ha acollit a més a més el sorteig dels menús per als participants del mes del xató que van omplir les seves butlletes. S’han repartit quasi una vintena de menús.