14 de gener de 2014
Durant mig any realitzaran tasques de manteniment a la via pública i gestió administrativa al departament de dinamització econòmica i turisme.
La plantilla municipal s’ha incrementat temporalment amb set persones que han estat contractades a través d’un nou pla d’ocupació subvencionat en un 50% per altres institucions. 7 era el nombre màxim de contractacions que es podia permetre l'ajuntament de Cubelles mitjançant el pla d'ocupació local.
Les set persones candidates han estat escollides en coordinació amb Serveis Socials d'entre el col·lectiu format per persones majors de 30 anys, a qui se'ls ha acabat el subsidi d'atur. Després s'ha fet una selecció en funció dels requisits de les tasques a fer i els perfils disponibles. Així des de finals de desembre s’han contractat dos oficials de 2ª i tres peons que realitzaran tasques de manteniment en edificis municipals i a la via pública i dues persones que realitzaran tasques d’auxiliar de gestió administrativa i que han estat adscrites a l’àrea de Dinamització econòmica i turisme.
Tot i la part que es rep en forma de subvenció, l’Ajuntament destinarà 90.000 euros de la partida de despeses de personal a aquesta contractació que finalitzarà el 18 de juny.