Una Trobada de colles de pastorets de Catalunya, acte central dels 20 anys dels Pastorets locals

15 de juliol de 2014


De moment, l’entitat ja té confirmades les colles de Sitges, Torredembarra i Valls. Aquesta Trobada s’emmarca dins la programació de la festa major petita i s’ha fixat en el calendari, el dissabte, 26 de juliol coincidint amb la tradicional cercavila que reuneix el conjunt de colles de foc de l’Agrupació

Una Trobada de colles de pastorets de Catalunya serà l’acte central per celebrar els 20 anys de la colla de pastorets de l’Agrupació de Balls Populars de Cubelles. De moment, l’entitat ja té confirmades les colles de Sitges, Torredembarra i Valls. Aquesta Trobada s’emmarca dins la programació de la festa major petita i s’ha fixat en el calendari, el dissabte, 26 de juliol coincidint amb la tradicional cercavila que reuneix el conjunt de colles de foc de l’Agrupació.


Robert Monzonis, coordinador de la colla local ha explicat que la Trobada serà una mostra de l’ampli ventall de peculiaritats que té aquest ball segons la seva procedència

La colla de Pastorets de Cubelles està integrada per 11 joves, que segueixen el so musical del sac de jamecs tocat pel Ramon Gómez i el Robert Monzonis, i que va acompanyat d’alguns versos que fan referència a la vila. La Laia Porta, una de les balladores ha explicat la importància de ser polivalent i aprendre totes les posicions que té el ball.

El Guillem Rocha, és un dels dos joves que composen la colla portada majoritàriament per femines. Des de Ràdio Cubelles anima a futurs balladors que s’apuntin a la colla que espera que amb els anys pugui celebrar molts més aniversaris.  Quan més ballen és per festa major gran. Tot i que reconeix que és cansat tot plegat considera que compensa.

Per la seva banda, Ramon Gomez, ha volgut fer un agraïment als pares i mares dels pastorets que s’impliquen amb el vestuari i acompanyen als seus fills als assajos i diferents exhibicions.



D’altra banda, des de divendres, es pot visitar la mostra de fotografies que repassa la trajectòria de la colla des dels seus inicis i fins l’actualitat. Per celebrar aquesta efemèride, la colla estrena un nou vestuari més lleuger i amb nous tocs de color, unificant la vestimenta dels pastorets amb el color verd de l’Agrupació de Balls Popular.

 



  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles