9 de setembre de 2019
Aquest dissabte a la tarda, els cubellencs s’han imposat 2 a 1 al Molins de Rei. L'amateur B en canvi ha perdut contra el Gelida.
Victòria del primer equip del CF Cubelles en l'inici de lliga al grup 3 de Segona Catalana. Aquest dissabte a la tarda, els cubellencs s’han imposat 2 a 1 al Molins de Rei. El cubellenc Jan Casas ha estat l’autor dels dos gols en un partit on ja s’ha pogut veure la igualtat que caracteritzarà el grup 3 de segona catalana. El primer gol al minut 36 ha estat l’únic de la primera part. Després del descans el Cubelles ha mantingut el control del partit i al minut 55 Jan Casas ha fet el 2 a 0. Ara bé, el Molins de Rei ha reaccionat ràpidament i tot just sacar en la següent jugada ha superat la porteria de Revilla i ha posat el 2 a 1 al marcador. Tot i els intents dels visitants, però, el CF Cubelles ha estat sòlid en defensa i ha aconseguit mantenir el resultat favorable. En els últims deu minuts de partit, Xavi VIlagut ha mogut la banqueta i ha acabat esgotant els cinc canvis a la part final. De moment, l’equip entrenat per Xavier Vilagut comença ja amb els tres punts sumats en el primer partit de casa i se situa en el grup de 6 equips que han guanyat el primer partit. Pel que fa als altres clubs de la comarca: tant l’Olivella com el Sitges han arrencat amb un empat a 1.
D’altra banda, aquest dissabte també ha debutat el CF Cubelles B. El segon amateur de l’entitat juga a quarta catalana i en el seu primer partit ha perdut 2 a 1 al camp del Gelida. L’equip entrenat per Víctor Doñate es va avançar al minut 12 amb un gol de Roger Vidal però només un minut després va veure com el Gelida empatava. A més, poc abans de la mitja part, el Gelida va posar el 2 a 1 que a la segona part ja no es va moure.