21 de novembre de 2014
Serà a partir de dos quarts de nou del vespre al Centre Social. Està adreçada principalment al teixit comercial i empresarial de Cubelles
Del comerç tradicional al comerç interactiu”. Aquest és el tema que centrarà la xerrada que oferirà la regidoria de Comerç de l’Ajuntament aquest divendres. Serà a partir de dos quarts de nou del vespre al Centre Social. Està adreçada principalment al teixit comercial i empresarial de Cubelles. La xerrada anirà a càrrec de Carlos Garreta, expert en e-comerç i director de Botigaonline.cat. També comptarà amb la participació del secretari general del Consell Català del Moviment Europeu, Sr. Joaquim Millán.
L’acte pretén explicar les avantatges i possibilitats que ofereix el comerç electrònic (e-comerç) per al comerç tradicional, així com explicar diverses experiències i plataformes de comercialització de comerç tradicional a la xarxa.
El regidor de Comerç i Turisme, Narcís Pineda ha parlat a través d'una entrevista a Ràdio Cubelles de les possibilitats que poden trobar els comerciants.