19 de març de 2024
El document té la finalitat de posar en coneixement de la ciutadania i, en particular, de les empreses la previsió de les licitacions i la programació de la contractació de l’Ajuntament
La Regidoria de Contractació de l'Ajuntament de Cubelles ha aprovat el Pla Anual de Contractació 2024. El Pla Anual de Contractació és un document recollit a l’art. 28.4 de la Llei de contractes del sector públic, pel qual les administracions públiques han de posar de manifest aquella previsió sobre l’activitat contractual, de conformitat a allò previst en el pressupost de la Corporació. El Pla recull informació sobre la tipologia de contracte a licitar així com un breu extracte del seu objecte, el VEC, el codi CPV i la previsió estimativa de la seva licitació. La seva finalitat és la de posar en coneixement de la ciutadania i, en particular, de les empreses que puguin presentar-se a les licitacions, la programació de la contractació de l’Ajuntament.
La importància del document és l'ajudar a reduir alguns terminis de presentació de propostes, a més d'atraure més empreses a les licitacions, ha explicat la regidora de Contractació, Alexandra Corvillo, qui considera també que la publicació del Pla és també una aposta per la transparència, que permetrà a la ciutadania accedir fàcilment a aquesta informació.
Aquest document es pot consultar tant al Portal de Transparència com a l’apartat de Plans i Campanyes del web municipal, i recull, entre d’altres, els futurs contractes de redacció de projectes urbanístics, d’organitzacions de fires o l’estudi inicial de la revisió del Pla General. El document també inclou els contractes de programari informàtic, de tallers i cursos per a les diferents regidories i les activitats habituals relacionades amb la Mostra de Pallassos, la biblioteca o les festes majors.