20 de desembre de 2024
La pista de gel estarà ubicada al passeig Marítim, en l’espai més ampli amb l’avinguda del Mediterrani des del 20 fins al 29 de desembre. Serà gratuïta i obrirà de les 11h a les 14 h. i de les 17 a les 20 h, excepte els festius i vigílies de festius.
Tot a punt per la pista de gel sintètic, una de les novetats del Nadal a Cubelles.
La pista de gel estarà ubicada al passeig marítim, en l’espai més ampli amb l’avinguda del Mediterrani des del 20 fins al 29 de desembre. Serà gratuïta i obrirà de les 11h a les 14 h. i de les 17 a les 20 h, excepte els festius i vigílies de festius.
Renata Bedós, regidora d’Infància ha comentat que és una proposta que substitueix el parc de Nadal, que aquest any ja no es farà més al pavelló.
El campament reial s’instal·larà a la plaça de la Vila els dies 4 i 5 de gener.
A més, aquest divendres es podrà tornar a veure el mapping de l’Ajuntament, una altra de les activitats noves d’aquest Nadal. La projecció, d’uns cinc minuts de durada, converteix la façana de la plaça de la Vila en un entretingut espectacle de llum i so, amb elements nadalencs combinats amb referents locals com Charlie Rivel, la Draga o el Viagrot.